عاشقانه با خدا
نويسندگان
لینک دوستان
پاور بانک">پاوربانک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه با خدا و آدرس sarabnb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





الهی هر که تو را شناخت و علم مهر تو افراخت

هر چه غیر از تو بود بینداخت

ان کس که تو را شناخت جان را چه کند

فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی

دیوانه ی تو هر دو جهان را چه کند

خواجه عبد الله انصاری



نظرات شما عزیزان:

ایمان
ساعت18:30---20 مرداد 1393
کسی که انتظار دارد دیگران مشکل او را حل کنند

همانی ست

که انتظار دارد برای عبور او از رودخانه رود خشک شود...


zahra
ساعت18:14---20 ارديبهشت 1393
ممنون . وبتون عالیه .به منم سر بزنید

reza
ساعت22:58---9 ارديبهشت 1393
خدایـــــــــــــم را دوست دارم . . .
همان خدایی که: دغدغه ای برای از دست دادنش ندارم
همان خدایی که مرا در آغوش گرفته و از مسیر گل و لای عبور می دهد.
خدایم را عاشقانه دوست دارم و می پرستم
نه ترسی دارم برای نابودی اش و نه غمگینم در نبود
حضورش او همیشه به من لبخند می زند
و مرا عاشقانه دوست دارد.
آی مردم بشنوید: که من تنها خدا برایم کافی است
سارا خانم چرا از عاشقانه هایت برای خدا دیگه نمی نویسی


رضا
ساعت14:16---29 آذر 1392
من هم با افتخار لینکت کردم وبت خیلی زیبا بود

خسرو
ساعت8:38---26 آذر 1392
گذشتن از جلوی چشمام دارن رد میشن آهسته

تو رویام تو رو می بینم یه رویای پر از غصه

با چشمای پر از اشکم بهت راهو نشون دادم

خودم گفتم برووووووو اما°°°° به پاهای تو افتادم

تو آسون رد شدی رفتی تو کوران غم و سختی

منم رفتم پی کارم تو هم دنبال خوشبختی
پاسخ:ممنون از نظره زیباتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 / 9 / 1388برچسب:, ] [ 6 PM ] [ سارا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 32362
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1