عاشقانه با خدا
نويسندگان
لینک دوستان
پاور بانک">پاوربانک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه با خدا و آدرس sarabnb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به خدا گفتم:بیا دنیا رو تقسیم کنیم!

اسمون واسه من ابراش مال تو

دریا مال من موج هاش واسه تو

ماه برا من خورشید مال تو

 

 

خدا خندید و گفت:

تو بندگی کن همه ی دنیا ماله تو...من هم مال تو



نظرات شما عزیزان:

سید علیرضا
ساعت20:00---25 مرداد 1393
سلام سارا خوبی خوب هستی چکار میکنی چه خبر ؟
سارا اگر می شود یکمی این مطالبت را به روز بکن وبیشتر که سایتت قشنگ بشود ...
قالبت هم اگر دوست داشتی عوض بکن که بهتر بشود ...
با تشکر : سید علیرضا رضوی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 / 5 / 1388برچسب:, ] [ 5 PM ] [ سارا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 33067
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1