عاشقانه با خدا
نويسندگان
لینک دوستان
پاور بانک">پاوربانک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه با خدا و آدرس sarabnb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گاهی دلم را پرت می کنم ان طرف دیوار

ان طرف حیات خانه خداست

به امید انکه شاید در ان باز شود

و انوقت هی در میزنم در می زنم

ومی گویم

دلم افتاده توی حیات شما میشود دلم را پس بدهید

انقدر دلم را پرت میکنم که دیگر دلم را پس ندهد

تا ان در را باز کنند و بگویند

بیا خودت دلت را بردار و برو

انوقت داخل میشوم و دیگر بر نمیگردم

من این بازی را ادامه می دهم



نظرات شما عزیزان:

Farnam
ساعت15:28---23 مرداد 1393
سلام خوبی
اینم قالب دانلود کن . بعد کپی کن و بعد بورو تو قسمت ویرایش اون همه رو بگیر پاک کن و بعد اینو که کپی کردی پیس کن اونجا و بعد ویرایش قالب رو بزن.


http://uploadazad.com/uploads/hpda_قالب.txt

مشکلی بود بیا وبم نظر بزار


maryam
ساعت11:30---18 مرداد 1393
سلام اجی وبت خوب بود.برات آرزوی موفقیت میکنم

مریم
ساعت23:45---31 خرداد 1393
سلام سارا خانم!
چه عجب مطلب جدید گذاشتی تو وب؟
نوشته ی خیلی زیبایی بود....بسیار عالی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 / 3 / 1388برچسب:, ] [ 12 AM ] [ سارا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 33062
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1