عاشقانه با خدا
نويسندگان
لینک دوستان
پاور بانک">پاوربانک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه با خدا و آدرس sarabnb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خندم میگیرد از تقلایت ای دنیا که چگونه در پی انی که زمینم بزنی.

ای دنیای پر از سراب این را بدان:

اگر تمام غم هایت رابردلم فرو ریزی هرگز در مقابلت کمر غم نخواهم کرد

اگر تمام درد ها و رنج هایت را بر سرم اوری هر گز در مقابلت زانو نمی زنم

اگر تمام سختی ها را زمینه راهم کنی هرگز زندگی را در مقابلت نمی بازم

اصلا

هر چه میخواهی کن  هر چه خواهی باش....

ولی همیشه این را بدان

من  خدا را دارم



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت7:56---7 ارديبهشت 1393
راستی سارا جون فکر کنم اگه قالبتو عوض کنی،مشکل برطرف بشه.امتحان کن...موفق باشی عزیزم
پاسخ:سلام بازم نشد مرسی


مریم
ساعت7:54---7 ارديبهشت 1393
خدایا!اگر خدای ناکرده،حواسم به همه بود به جز تو،پس تو هم حق داری حواست به همه باشد جز من......دلنوشته ی زیبایی بود.ممنون
پاسخ:مرسی مریم جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 / 2 / 1388برچسب:, ] [ 1 AM ] [ سارا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 219
بازدید کل : 33118
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1